czwartek, 11 listopada 2010

Super Herosi i Harry pędzą do monopolowego ;).

3 komentarze:

  1. Świetnie to wyszło, a z tłem jeszcze lepiej! Mogłeś ich troszkę jeszcze dodać, ale i tak uzbierała się niezła Liga Sprawiedliwych xd. Mój ulubiony rysunek, ale... Tak, jest jedno ale... Tło! Tak jak poprzednio pisałem, próbujesz z nim od niedawna, ale tu jest ubogie, niebo bardzo ładne, ale mogłeś próbować niebo pocieniować coś a'la gradient, tyle, że własnoręczny, ale przede wszystkim budynki. No mi to budynków nie przypomina, brak okien, mało ceglane. Ładnie, ale ćwicz, przede wszystkim z tłem i cieniowaniem (choć je już opanowałeś dość dobrze), a będzie lepiej ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałeś ty nad Gimp'em/PS'em? Dały by ci możliwości (blur, łatwiejsze cieniowanie). Bo masz talent. ;)

    Budynki ciut puste. Można by dorobić coś na niebie, albo poprawić chmury.

    Ogólnie zacnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam, że powinieneś ćwiczyć w Paincie, aż w końcu porządnie się wyćwiczysz, będziesz miał bardziej cienką kreskę i będzie coraz lepiej ;).

    OdpowiedzUsuń